 |
TEHNIČKI SERVISI ŽELJEZNIČKIH VOZILA d.o.o. |
Opis uslužnog objekta Tehnički servisi željezničkih vozila d.o.o. |
10. kolovoz 2023. |
Strojarska cesta 13
10000 Zagreb HR
tel: + 385 1 580 81 20
fax: + 385 1 580 81 95
info@tszv.hr
prodaja@tszv.hr
www.tszv.hr
|
1. Opće informacije |
1.1. |
Uvod |
Tehnički servisi željezničkih vozila d.o.o. (dalje TSŽV) su izradili ovaj Opis uslužnog objekta u skladu sa zahtjevima provedbene Uredbe 2017/2177 |
* Svrha ovog Opisa uslužnog objekta je transparentno i javno objaviti podatke o uvjetima pružanja željezničkih usluga, naknadama i načinu pristupa uslužnom objektu i uslugama u skladu s člankom 4. Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/2177 |
TSŽV su uslužni objekt koji može osigurati sljedeće željezničke usluge koje se pružaju željezničkim prijevoznicima prema Zakonu o željeznici NN 32/19, a podrazumijevaju |
Pristup se može dati slijedećim uslugama koje se pružaju u objektima: |
g) objekti za održavanje vozila, osim objekata posebno namijenjenih za vlakove velikih brzina ili druge vrste željezničkih vozila koja zahtijevaju posebne objekte, a koji služe za održavanje vozila koje se ne provodi rutinski kao dio svakodnevnih radnji održavanja i koje zahtijeva povlačenje željezničkog vozila iz prometa |
* Pristup kolosjecima do pojedinog postrojenja omogućen je sukladno točki 6.1. i prilogu 1. ovog dokumenta |
*Osnovna djelatnost TSŽV je preventivno i korektivno održavanje i čišćenje željezničkih vozila |
U izvođenju svih radova, kao i u svom cjelokupnom poslovanju, društvo TSŽV pridržava se zahtjeva normi za upravljanje kvalitetom ISO 9001 i upravljanje zaštitom okoliša ISO 14001. |
|
1.2. |
Operator uslužnog objekta |
Naziv uslužnog objekta: Tehnički servisi željezničkih vozila d.o.o. |
Adresa: Strojarska cesta 13, Zagreb 10 000 |
Kontakt osoba za uslužni objekt: Samantha Radnić |
|
Broj telefona: +385 98 242 175 |
e-mail adresa: samantha.radnic@tszv.hr |
|
|
Internet adresa: www.tszv.hr |
Radno vrijeme kontakt osobe: pon-pet, 7:00 - 15:00h, osim blagdanima i praznicima |
1.3. |
Razdoblje valjanosti i postupak ažuriranja |
Ovaj dokument se ažurira godišnje u vrijeme objave Izvješća o mreži, osim ako su zbog izmjena u sadržaju nužne izvanredne izmjene te se dostavlja upravitelju infrastrukture. |
2. Usluge |
2.1. |
Naziv usluge |
- Opis svih željezničkih usluga koje se pružaju u uslužnom objektu i njihova vrsta (osnovne, dodatne ili prateće) |
Održavanja i čišćenja željezničkih vozila, prema Zakonu o željeznici NN 32/19 navodimo sljedeće: |
Osnovne usluge |
Pristup se može dati slijedećim uslugama koje se pružaju u objektima: |
g) objekti za održavanje vozila, osim objekata posebno namijenjenih za vlakove velikih brzina ili druge vrste željezničkih vozila koja zahtijevaju posebne objekte, a koji služe za održavanje vozila koje se ne provodi rutinski kao dio svakodnevnih radnji održavanja i koje zahtijeva povlačenje željezničkog vozila iz prometa |
Navedene usluge uključuju: |
* Srednji popravak (SP) električnih i dizel električnih lokomotiva, elektromotornih vlakova i dizel elektromotornih vlakova |
* Preventivni pregled KP i korektivni pregled IP željezničkih vozila |
* čišćenje željezničkih vozila |
* Strojna obrada kotača bez izvezivanja osovina |
* Intervencija pomoćnog vlaka u slučaju nesretnog događaja |
|
Dodatne usluge - nemamo |
Prateće usluge - nemamo |
3. Opis uslužnog objekta |
3.1. |
Popis svih postrojenja |
*Uslužni objekt TSŽV se sastoji od postrojenja na dvanaest lokacija: opis postrojenja je dat u prilozima ovog dokumenta. Centar Karlovac privremeno nije u funkciji. |
|
3.2. |
Planiranje izmjene tehničkih karakteristika |
* Planiranje izmjene tehničkih karakteristika: ne planira se |
4. Naknade |
4.1. |
Informacije o naknadama |
Metodologija izračuna naknade: Norma sat |
TSŽV ne naplaćuje naknadu za pristup uslužnom objektu. |
Cijene za pojedine usluge prema norma satu: 30,00 € - 120,00 € ovisno o složenosti posla |
Cijena se odnosi na sve lokacije |
4.2. |
Informacije o popustima |
* Uslužni objekt ne nudi popuste. |
5. Uvjeti pristupa |
5.1. |
Pravni zahtjevi |
* Za pristup je potrebno sklapanje ugovora ili narudžbenica. |
5.2. |
Tehnički uvjeti |
Uslužnom objektu mogu pristupiti: |
- željeznička vozila koja su namijenjena za vožnju po kolosijeku širine 1435 mm, |
- željeznička vozila sa maksimalnim dozvoljenim opterećenjem od 22 tone po osovini. |
5.3. |
Samoposluživanje željezničkim uslugama |
* Uslužni objekt ne dozvoljava mogućnost samoposluživanja željezničkim uslugama. |
5.4. |
IT sustav |
* Uslužni objekt ne nudi korištenje IT sustava |
6. Dodjela kapaciteta |
6.1. |
Zahtjevi za pristup uslužnom objektu ili uslugama koje se pružaju u objektu |
* Podnositelj zahtjeva za usluge u uslužnim objektima dužan je poslati upit za ponudu putem e-maila na adresu prodaja@tszv.hr. ili usmeno na broj telefona +385 1 580 81 50 |
|
* Rok za obradu zahtjeva je 3 dana. |
* Usluga se pruža temeljem Ugovora ili narudžbenice. |
* Za izvršenje usluge potrebno je prethodno se najaviti uslužnom objektu minimalno 8 dana unaprijed. |
* Podnositelj zahtjeva dužan je navesti minimalno: |
a) Vrstu usluge |
b) Količinu vozila |
c) Vremenski period korištenja usluge |
d) Potrebu za skladišnim prostorom u prostoru uslužnog objekta (ako ima takvu potrebu) |
e) Posebne zahtjeve |
* Za pristup kolosijekom do uslužnih objekata potrebno je poslati odvojeni zahtjev pružateljima usluga pristupa kolosijekom do uslužnih objekta za održavanje željezničkih vozila.
Pružatelj usluga pristupa kolosijekom do uslužnih objekata za održavanje željezničkih vozila u centrima Zagreb Glavni kolodvor, Osijek, Varaždin, Karlovac (privremeno nije u funkciji) i Split (Solin) je HŽ Putnički prijevoz d.o.o., sukladno https://www.hzpp.hr/Media/Default/Documents/Tvrtka/2024_Opis%20uslu%C5%BEnog%20objekta_za_objavu.pdf
Pružatelj usluge pristupa kolosijekom do uslužnih objekta za održavanje željezničkih vozila u centrima Zagreb Ranžirni kolodvor, Rijeka, Ogulin, Knin, Ploče, Vinkovci je HŽ Cargo d.o.o. sukladno https://www.hzcargo.hr/upload/userfiles/file/157%20-%20Cjenik%20dodatnih%20usluga%20-%20(stanje%20od%2001_04_2022_).pdf i https://www.hzcargo.hr/upload/userfiles/file/Opis_usluznog_objekta(2).pdf
|
6.2. |
Odgovor na zahtjev |
* Rok za obradu zahtjeva je 3 dana. |
* Usluga se pruža temeljem Ugovora ili narudžbenice. |
* Za izvršenje usluge potrebno je prethodno se najaviti uslužnom objektu minimalno 8 dana unaprijed. |
Nastojimo razgovorom i koordinacijom s podnositeljima zahtjeva osigurati najbolje moguće usklađivanje svih zahtjeva. Zahtjevi sa obrađuju prema redoslijedu zaprimanja, a prednost imaju klijenti sa kojima postoji ugovorni odnos. |
6.3. |
Informacije o dostupnom kapacitetu i privremenim ograničenjima kapaciteta |
* Uslužni objekt nema privremena ograničenja kapaciteta koji bi mogli imati veliki utjecaj na rad. U
slučaju privremenih ograničenja izvijestit ćemo upravitelja infrastrukture i HAKOM. |